مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-13اقتصادي

گسترش تعاونی ها در افزایش مشارکت مردم موثر است


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: توسعه و گسترش تعاونی های توسعه عمران شهرستان ها گامی موثر در راستای افزایش مشارکت مردمی در توسعه شهری و روستایی است.

- مصطفی هاشمی دوشنبه 22 آذر در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و فرمانداران شهرستاهای این استان، رفع نواقص موجود در مسیر تشکیل تعاونی های توسعه و عمران شهرستان های فارس را نوید داد و افزود: توسعه و گسترش تعاونی های توسعه عمران شهرستان ها گامی موثر در راستای افزایش مشارکت مردمی در توسعه شهری و روستایی است.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون تعاونی توسعه و عمران در 16 شهرستان فارس تشکیل شده است، تاکید کرد: تشکیل تعاونی توسعه و عمران در سایر شهرستان های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

او تاسیس تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی را اقدامی نهضت گونه و ضروری در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستانها دانست و اظهار کرد: با ایجاد این تعاونی ها ضمن سالم سازی محیط های اداری از حیث رانت بازی و دیگر خطاها و تخلفات، مردم نیز نسبت به آینده امیدوار می شوند.

هاشمی ادامه داد: اشتغال زایی، افزایش سرمایه و درآمد مردم، تسریع در رشد و توسعه تمام شهرها، هدایت منابع مردمی به طرح های اشتغال زا، بستر سازی برای ورود همه افرادی که به نوعی با مجموعه شهرستان وابستگی دارند به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تعاونی ها در افزایش مشارکت مردم موثر است

گسترش تعاونی ها در افزایش مشارکت مردم موثر است